Σάββατο 25 Αυγούστου 2012

ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ

Άντε ρε παιδιά καθαρίστε και εκείνο το τραπέζι για να ανοίξουμε.
Αχ βρε Ειρήνη φωτιές που μου έβαλες αχ!!Ποια είναι αυτή η Ειρήνη;Πλάκα μου κάνετε;
Η Ειρήνη που άμα την έχεις φίλη κάνεις καλή παρέα... ε αυτή.Τι μου έκανε;
Ρε παιδιά τα τζάμια ρε παιδιά ανοίγουμε ...
Λοιπόν με τον Νίκο και την Ειρήνη βρεθήκαμε εχθές για ένα καφέ στην Αθήνα καθότι μένουν στην Θεσσαλονίκη και δεν πολύ -σπάνια -βλεπόμαστε.
Γυρίσαμε λοιπόν στα παλιά το πως γνωριστήκαμε και από που...όχι-όχι λεπτομέρειες σε άλλη ανάρτηση να έχω και κάτι άλλο να γράψω .
Τι έλεγα; Ά μου λένε λοιπόν οι καρντάσηδες δεν ανοίγεις ξανά την κουζίνα τώρα που χειμωνιάζει για να μαζευόμαστε γιατί για να βγαίνουμε έξω ούτε λόγος....
Άντε ρε παιδιά σκούπισμα,σφουγγάρισμα και τελειώσαμε.
Να την ανοίξω εγώ την κουζίνα δε λέω αλλά πως να την ανοίξω που οι αράχνες έχουν κάνει κατάληψη και έχει μαζευτεί τόση σκόνη που ούτε μάνδρα οικοδομών να ήμασταν.
Η κουζίνα βέβαια ούτε να ακούσει ότι θα ανοίξουμε ξανά γιατί βλέπετε πάνω από ένα χρόνο κλειστή που να έχει όρεξη για δουλειά.
Άνοιξε βρε γιαβρί μου τώρα που ο χειμώνας θα είναι πολύ δύσκολος με λέει να μαζευόμαστε όλοι εδώ να βάζουμε ρεφενέ και να περνάμε μια χαρά.
Δεν ξέρω βρε Ειρήνη μου δεν είναι όπως παλιά......φίλοι παλιοί έχουν κλείσει τα blogg τους .....ναι αλλά υπάρχουν καινούργιοι
ο κόσμος έχει τόσα προβλήματα....πάντα είχε αλλά δεν τα έβλεπε
μόδα ήταν και πέρασε... ααα μη με σκας μου λέει...βρε συ σκέψου μήπως πρέπει τώρα πιο πολύ από ποτέ να αρχίσουμε να γράφουμε ξανά;Σκέψου!!
Βρε λες να έχει δίκιο;Αχ βρε Ειρήνη φωτιές που μου έβαλες αχ!!
Ανοίγουμε.............

3 σχόλια:

eirini είπε...

χαχαχαχαχα!!!!! Αυτό δεν το περίμενα!!!! Κοιτάω στα πλαϊνά που έχω τα ιστολόγια και βλέπω Στράτος!!!! Λέω...βλέπω καλά;;;;;;;; Φιλαράκι... τώρα είναι η καλύτερη εποχή να ανοίξεις!!! Τώρα που χρειαζόμαστε περισσότερο από ποτέ την παρεϊτσα ο ένας του άλλου!!!! Στην κουζινούλα σου θα έρχομαι να ξαποσταίνω και να τρώω!!!! Μέσα από δω γνωριστήκαμε και γεννήθηκε μια τόσο όμορφη φιλία, είναι δυνατόν αυτή η κουζινούλα να είναι κλειστή;;;;;;
Βάλε μπυρίτσα και μεζέ!!! Πόσο χάρηκα που ξαναγύρισες...αλλά περισσότερο χάρηκα το καφεδάκι μας χθες!!!!
Φιλιά πάρα πάρα πολλά και σε σένα και στην Αγγελικούλα μου!!!!

BUTTERFLY είπε...

Καλωσορισες!!!!! Χαιρομαι που σε ξαναβλεπω!
Αχ βρε Κικη τι με καμνεις! Αυτο μου θυμισες!
Καλη επανοδο!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ωωωωωωωωωωωω χαιρομαι πολυ που γυρισες και παλι στα μερη μας.Να εισαι παντα καλα καλο φθινοπωρο και καλες αναρτησεις