Κυριακή 6 Σεπτεμβρίου 2009

ΔΡΑΜΑ ΠΗΓΕΣ ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑΣ

Στην πόλη της Δράμας βρίσκονται οι πηγές της Αγίας Βαρβάρας. Υπάρχουν εστιατόρια,καφετέριες και ένα μικρό θεατράκι. Αξίζει να επισκεφθείτε τον χώρο αν βρεθείτε στην Δράμα.

Για φαγητό σας προτείνω τον Αλέξανδρο που βρίσκετε στο χωριό Φωτολίβος 15 λεπτά έξω απ΄την Δράμα. Εμείς πήγαμε βράδυ και δεν ξέρω αν είναι και το μεσημέρι ανοιχτά.
Οι τιμές του είναι πολύ καλές (η μερίδα έχει από 5 μέχρι 6.50 ευρώ) και είναι ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ.
Αν πάτε να δοκιμάσετε γεμιστές πιπεριές Φλωρίνης!!
εξοχικό

κότσι

γύρος χοιρινός

και σνίτσελ με μπόλικη σάλτσα για΄μένα!!

Αφιερωμένη η ανάρτηση στην stavroulazerva και στον mousikouli !

37 σχόλια:

Mousikoulis είπε...

Ααααα ρε Στράτο τι με κάνεις τώρα!!!! Πείνασα η αλήθεια είναι και τα καλά της Δράμας δεν τα βρίσκω πουθενά!!!

Πρέπει να κάνουμε έτσι μια αναλυτική για την περιοχή της Αγίας Βαρβάρας έχουμε πολλά να γράψουμε!

Vassilis είπε...

Το κότσι φαίνεται λουκούμι!
Πάντως από όσα είδα στις φωτογραφίες οι πιπεριές φλωρίνης είχαν την τιμητική τους, δεν πρέπει να έμεινε τίποτα στο πιάτο :)
Αλήθεια η γέμιση από τι είναι;

korinoskilo είπε...

ειναι ισως το πιο ομορφο μερος μεσα στην δραμα :)

αυτο με το φωτολιβος το κρατω να παω να δοκιμασω ;)

Ευη είπε...

Αυτά είναι τα ωραία, εκδρομούλες και κατάληξη γαστριμαργική..... Τέλεια η περιήγησή και κατατοπιστικότατες οι φωτο.... Ευχαριστούμε!!!

mia maria είπε...

Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου, πρέπει να είναι όμορφα μέρη! Αχ, πείνασα κιόλας!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Αααααα, τι να πρωτοδιαλέξεις από αυτά τα καλούδια.
Πραγματικά η επίσκεψη στα μέρη που λες πρέπει να αξίζει!
Καλή βδομάδα Στράτο μου!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Καλόφαγες πουλάκι μου και απο ότι βλέπω όλα τα ..υγειηνά φαγητά τα τσιμπολόγησες.

55fm είπε...

Tι είναι αυτά που βλέπω, Στράτο.
Μας ανοίγεις τη όρεξη, διαισθάνομαι, ότι το μεσημέρι θα με βρεί σε ψησταριά της περιοχής μου, έστω...
Το λαιτ κοτοπουλάκι μου, με περιμένει στο σπίτι, αλλά δεν θα πάρω, μετά από αυτή την επίσκεψη!
Καλή βδομάδα!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΩ ΠΩ!!!ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΤΩΡΑ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ.ΘΑ ΤΣΙΜΠΟΛΟΓΙΣΩ ΑΠ ΟΛΑ ΤΑ ΠΙΑΤΑ.ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΒΛΕΠΩ ΠΕΡΑΣΕΣ.ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΚΕΙ.ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

Φοίβη είπε...

καλή εβδομάδα Στράτο.
μέχρι να ζεσταθεί το φαγητό μπήκα να πω ένα γειά κι έπεσα στις φωτό απο το φαγοπότι σας...
γιαμι!

είδα και τα σλαιτ απο Δράμα...
μόνο ..δράμα.. δεν είναι τελικά..

και του χρόνου σας ευχομαι..

Μαγδαληνή

stratos o ψήστης είπε...

Γεια σου mousikouli πατριωτάκι Η αλήθεια είναι ότι και΄μένα μου λείπουν αυτές οι μεριδούλες όσο για την Αγία Βαρβάρα πραγματικά έχουμε πολλά να γράψουμε.
Την καλησπέρα μου!

stratos o ψήστης είπε...

Βασίλη πραγματικά οι πιπεριές είχαν την τιμητική τους. Η γέμιση είναι τυρί περίπου σαν την φέτα. Είναι ντόπιο και πρέπει να βάζουν και πολύ λίγη κόκκινη πιπεριά μέσα. Σου αφήνει μια γλυκιά σπιρτάδα στο στόμα και είναι ότι πρέπει για κρασί.

stratos o ψήστης είπε...

Καλησπέρα κorinoskilo. Nα πας στο Φωτολίβος αλλά να έρθουμε και εμείς. Είμαστε λίγο μακριά βέβαια αλλά αυτό τακτοποιείται.

stratos o ψήστης είπε...

Εύη είχαμε παει τον Ιούλιο στην Δράμα και περάσαμε τέλεια. Επειδή είμαι λάτρης της μαγειρικής -που μέχρι κάποια στιγμή την έκανα και σαν επάγγελμα- οπου καλό φαγητό και΄γω μέσα.

stratos o ψήστης είπε...

big mama έχω ένα πάθος και μια ιδιαίτερη αγάπη στην Μακεδονία. Τα μέρη της πραγματικά είναι πολύ όμορφα. Θα σου συνιστούσα ανεπιφύλακτα αν σου δοθεί η ευκαιρία να πας.

stratos o ψήστης είπε...

Αξίζει Έλενα αξίζει!! Άλλος τρόπος ζωής εκεί. Δεν υπάρχει αυτή η τρέλα που υπάρχει στη Αθήνα. Ζουν σε άλλους ρυθμούς. Την καλησπέρα μου.

stratos o ψήστης είπε...

Τώρα πρώτα ο Θεός να είμαστε καλά με περιμένει και άλλο τσιμπούσι στην Θεσσαλονίκη.
Στη Αχτίδα και στον Δημήτρη. χαχαχα

Υ.Γ.Εύχομαι να περάσετε τέλεια στην Κρήτη!!!

stratos o ψήστης είπε...

Όλγα καλό Φθινόπωρο να έχουμε και όσο για το κοτοπουλάκι μπορεί να περιμένει.
Να είσαι καλά!!

stratos o ψήστης είπε...

SKROYTZAKO ήξερα ότι θα περάσουν φίλοι και είπα να βγάλω ένα μεζεδάκι. Καλή εβδομάδα και σε΄σένα!

XRYSOULA είπε...

Αχ δράμαααααα.... η Δράμα.Καλά δεν μας λυπάστε καθόλου?

stratos o ψήστης είπε...

Μαγδαληνή μου άντε να μαζευτούμε γιατί χαθήκαμε. Όπως βλέπεις δεν περάσαμε καθόλου καλά.
Να είσαι καλά.
Έχεις φιλιά και την αγάπη απ΄όλους μας!!!

stratos o ψήστης είπε...

Χρυσούλα ελα δοκίμασε τώρα λίγο και από αύριο δίαιτα.

Να σου πω (αν και το ξέρετε) ότι είστε τυχεροί που δεν ζείτε στην Αθήνα.
Καλό σου βράδυ!!

ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ είπε...

Moυ άνοιξες την όρεξη. Φεύγω ολοταχώς για Δράμα!!!

Μάτα είπε...

Πεινάωωωωωωωωω!!!!! Αχ βρε Στράτο τι μας κάνεις! Φιλάκια!

επί λέξει είπε...

Αγαπημένα πιάτα και τόσο λαχταριστά έστω και μέσα από τις φωτογραφίες...


:))

Ανώνυμος είπε...

Για φυτοφάγους δεν παίζει τίποτα ε? χαχαχα!
Βρε Στράτο, θα κολύμπησες κανονικά στην σάλτσα του σνίτσελ.
Έτσι όπως βλέπω το πιάτο στη φωτό με κόκκινη λίμνη μοιάζει χεχεχε!

Πάντα να περνάτε καλά και να χαμογελάτε :)

stratos o ψήστης είπε...

Κηπουρέ καλώς ήρθατε. Καλό χειμώνα να έχετε!

stratos o ψήστης είπε...

Πράσινη κλωστή περίμενε έρχομαι και εγώ. Δεν γίνεται να χάσω το φαγοπότι.

stratos o ψήστης είπε...

Καλησπέρα Μάτα μου. Αχ και να είχαμε μια μεριδούλα τώρα.

Zardoz είπε...

it's time for lunch !! everythings lok very délicious, Bravo:-))

Pascal

stratos o ψήστης είπε...

aa όσο τα βλέπω τόσο μου τρέχουν τα σάλια. Καλησπέρα.

stratos o ψήστης είπε...

Μαρίνα δεν θα σε αφήσουμε έτσι. Το συγκεκριμένο μαγαζί έχει και καταπληκτικές σαλάτες. Όσο για την σάλτσα έκανα κάτι βουτιές.

Eleni Dafnidi είπε...

Στρατο μου άνοιξες την όρεξη και ετοιμάζω επιδρομή στο ψυγείο!
Καλό Φθινόπωρο και πολλά φιλιά!

anemona είπε...

Στράτο
Όμορφες φωτογραφίες από την πατρίδα μου…
με ξύπνησες όμορφες αναμνήσεις....
Είμαι κατά ήμισυ από Δράμα εκεί γεννήθηκε και μεγάλωσε η μάνα μου…
Εκεί έχω φίλους και συγγενείς…
Χαίρομαι που πέρασες ωραία…
Καλή σου μέρα

stratos o ψήστης είπε...

Welcome Pascal to my blog...the photo is from a reastaurant in Drama
,where we have been for our summer holidays.
Thank you for your visit!!

stratos o ψήστης είπε...

Eλένη καλησπέρα. Καλώς ήρθες και καλό χειμώνα να έχουμε με πολύ φαγοπότι... Να είσαι καλά!

stratos o ψήστης είπε...

Ανεμώνη έχουμε και εμείς συγγενείς στη Δράμα από την μεριά της γυναίκας μου. Στην Δράμα πήγα για πρώτη φορά και ελπίζω να ξαναπάω σύντομα. Καλό σου βράδυ!