Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2009

ΤΡΕΧΟΥΜΕ ΤΩΡΑ.....

Αυτές τις μέρες έχει πολύ τρέξιμο. Ένα πολύ φιλικό μας ζευγάρι αποφάσισε να ενωθεί με τα δεσμά του γάμου...
Μας έκανε λοιπόν την τιμή-εμένα και της συζύγου μου-να γίνουμε κουμπάροι τους.
Ο γάμος είναι 3 Οκτωβρίου και όπως καταλαβαίνετε τρέχουμε για να είναι όλα στην εντέλεια.
Να τους ευχηθώ και από εδώ βίο ανθόσπαρτο,αγάπη και ευτυχία!!!
Στους ελεύθερους φίλους blogers να ευχηθώ και ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στις φίλες μου Global Greek , ανεμωνη , Αγγελική και matriga για τα βραβεία που μου έδωσαν. Ευχαριστώ για την αγάπη και την εκτίμηση τους!!!!

51 σχόλια:

Μάγισσα Κίρκη είπε...

Πάντρεψα κι εγώ σχετικά πρόσφατα και σε καταλαβαίνω! Πολύ τρέξιμο, πολλές ώρες ψάξιμο αλλά αν οι φίλοι σου είναι συννενοήσιμοι το χαίρεσαι μες απ την καρδιά σου!

Να σας ζήσουν τα παιδιά, η ώρα η καλή και πάντα ευτυχισμένοι!!! :)

Υ.Γ. Επιτέλους ένα ζευγάρι που παντρεύεται Οκτώβρη! Νισάφι πια με τα κτήματα και τα κατσάβραχα κάθε καλοκαίρι!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Nα ζήσουν ευτυχισμένα τα παιδιά!
Η ώρα η καλή!
Κι εσείς να είστε πάντα άξιοι, είναι όμορφες οι κουμπαριές!
Καλό βράδυ!

THANASIS MAKEDONAS είπε...

ΠΑΝΤΑ ΑΞΙΟΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ Η ΩΡΑ Η ΚΑΛΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ ΤΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΟΥ

korinoskilo είπε...

παντα αξιοιιιι :)))))

καλη ευκολια στα ψωνια :)


καλημερα

mamastinkomotini είπε...

Πάντα άξιος Κουμπάρε!
Και να τρέχεις πάντα
μόνο για χαρές!

BUTTERFLY είπε...

Πραγματι πολυ τρεξιμο, αλλα και μεγαλη χαρα! Κι εμεις 2 ζευγαρια παντρεψαμε φετος!
Καλα να ειναι τα παιδια και αγαπημενα κι εσεις παντα αξιοι!!!

ΑΝΤΙΓΟΝΑΚΙ είπε...

Παντα αξιοι να εισαστε....και να ζησουν οι μελλονυμφοι:)))
Καλημερα!!

mia maria είπε...

Να ζήσουν τα παιδιά! Πάντα άξιοι εσείς οι κουμπάροι! Καλό τρέξιμο!

Theogr ο κηπουρός είπε...

Συγκαλείται έκτακτο blogo-υπουργικό συμβούλιο, με σκοπό την προκήρυξη εκτάκτων blogo-εκλογών που θα λάβουν χώρο στο blogo -κήπο. Η παρουσία σας κρίνεται απαραίτητη.
Καλό χειμώνα, χαθήκαμε.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Η ΩΡΑ Η ΚΑΛΗ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΑΞΙΟΙ ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΙΕΡΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

Marouli είπε...

Παντα αξιοι ψηστη μου!

Ξερω απο πειρα ποσο τρεξιμο θελει η κατασταση αλλα αφου ειναι για χαρα δεν σε νοιαζει! Να ζησουν τα παιδια και στα δικα μας οπως ειπες!

Να βαλεις φωτογραφιες και να πεις αν ησουν καλος κουμπαρος αντικειμενικα ε? Για να ξερουμε αν ειναι να σε επιλεξουμε!

Μαρουλοφιλακια!!

Matriga είπε...

Στράτο, με το καλό να τους παντρέψετε! Πάντα άξιοι και πάντα χαρές στο σπιτικό σας. Τέτοια τρεχάματα είναι ευχάριστα. :)

Όσο για τις βραβεύσεις σου, αξίζεις τα καλύτερα. Τα βραβεία είναι απλά ένα δείγμα της εκτίμησης στο πρόσωπό σου. Συγχαρητήρια και ευχαριστώ πολύ για τη φιλία σου. Καλό βράδυ.

ΚΑΛΑ ΤΡΕΧΑΜΑΤΑ!

Lila Xagorari είπε...

Οταν κάνεις μια στάση για να πάρεις ανάσα πέρνα από τα λιλά μου, έχεις βραβειάκια!

Φοίβη είπε...

Πάντα άξιοι, Στράτο μου..
να ζήσουν τα παιδιά καλά,
κι εμείς οι λευτεροι καλλίτερα!!! :)


Μαγδαληνή.

anemona είπε...

πάντα άξιοι, Στρατο μου...

ΥΣ: την Κυριακή διαβάζοντας την realnews.. αισθάνθηκα για ακόμη μια φορά υπερήφανη για σένα,
η εφημερίδα αναφερόταν σε σένα και στο υπέροχο blog σου με πολύ κολακευτικά λόγια….
Έδειξα την εφημερίδα σε όλους τους γνωστούς και φίλους …
«αυτός είναι φίλος μου!!!!!..»
Είμαι τόσο χαρούμενη που και άλλοι κατάλαβαν τον υπέροχο μοναδικό σου χαρακτήρα….
Συγχαρητήρια φίλε μου

elen είπε...

Η ώρα η καλή στο ζεύγος και εσείς πάντα άξιοι!!!!

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Πάντα άξιοι! Τα πέρασα κι εγώ πριν ένα χρόνο! Τι να σου λέω; Θα τα δεις! Υπομονή!

ΖΕΡΒΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ είπε...

Με το καλό ο γάμος και εσείς πάντα άξιοι. Καλό βράδυ!

stratos o ψήστης είπε...

Μάγισσα Κίρκη οι φίλοι μας είναι συνεννοήσιμοι και παρόλο το τρέξιμο το διασκεδάζουμε.
Την καλημέρα μου και καλό Σαββατοκύριακο.

stratos o ψήστης είπε...

Έλενα και στον παιδιών σου. Εύχομαι να τα καμαρώσεις όπως επιθυμείς! Καλή σου μέρα.

stratos o ψήστης είπε...

Θανάση μου ει μαι χαρούμενος που σε διαβάζω ξανά. Να είσαι γερός και δυνατός να καμαρώνεις τα εγγόνια σου! Καλημέρα και καλό Σαββατοκύριακο!

stratos o ψήστης είπε...

korinoskilo ευχαριστώ πολύ να είσαι καλά και ότι επιθυμείς! Καλή σου μέρα.

stratos o ψήστης είπε...

Μανούλα γλυκιά. Μέσα απ΄την καρδία μου σου εύχομαι να καμαρώσεις και εσύ τον λεβέντη σου. Την αγάπη μου και στους δυο σας.

stratos o ψήστης είπε...

BUTTERFLY ευχαριστώ πολύ. Και εσύ ότι επιθυμείς. Την καλημέρα μου!

stratos o ψήστης είπε...

AERIKO ευχαριστώ πολύ. Την καλημέρα μου και καλό Σαββατοκύριακο!

stratos o ψήστης είπε...

big mama καλησπέρα. Ευχαριστούμε πολύ και εσύ να είσαι πάντα καλά!

stratos o ψήστης είπε...

Theogr ο κηπουρός πράγματι χαθήκαμε. Καλό χειμώνα να έχουμε και προπαντός υγεία.

stratos o ψήστης είπε...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS να είσαι καλά φίλε μου. Εύχομαι και στα δικά σου! Και αν μας καλέσεις να ξέρεις ότι θα έρθουμε.

stratos o ψήστης είπε...

Marouli σου εύχομαι και στα δικά σου! Τώρα για την κουμπαριά το συζητάμε αν θες. Καλό σου βράδυ.

stratos o ψήστης είπε...

matriga σ΄ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!! Ευχαριστώ πολύ για την εκτίμηση σου και όπως σου έχω ξαναγράψει τα αισθήματα είναι αμοιβαία!! Να είσαι πάντα καλά.

stratos o ψήστης είπε...

Λίλα μου το ευχαριστώ πιστεύω ότι είναι λίγο...Να είσαι πάντα καλά και ευτυχισμένη!

stratos o ψήστης είπε...

Γλυκιά μου Μαγδαληνή ευχαριστώ πολύ που πάντα είσαι κοντά μας. ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΑΠ΄ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ !!

stratos o ψήστης είπε...

ανεμωνη μου είναι μεγάλο πράγμα να έχω τέτοιους φίλους. Ευχαριστώ για την εκτίμηση που μου έχεις και για την φιλία σου. Πολλά πολλά φιλιά στον Αλέξανδρο!!

stratos o ψήστης είπε...

elen σου εύχομαι να χαίρεσαι την κορούλα σου και να την καμαρώσεις και εσύ νυφούλα!!Καλό σου βράδυ.

stratos o ψήστης είπε...

Gi Gaga Kouni Beli ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και για την επίσκεψη σου. Να είσαι καλά φίλε μου και καλό σου βράδυ!

stratos o ψήστης είπε...

stavroulazerva ευχαριστώ πολύ και εσύ ότι επιθυμείς! Καλό σου βράδυ.

Ανώνυμος είπε...

Πάντα άξιοι και βίο ανθόσπαρτο στο ζευγάρι.
Τα ευτυχή γεγονότα έχουν γλυκιά κούραση Στράτο μου :)

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Πολλές ευχές για το ζευγάρι, να είναι η ώρα η καλή, να ζήσουν αγαπημένοι και ευτυχισμένοι και σε σένα κουμπάρε Στράτο, ότι επιθυμείς και πάντα άξιος!

Από μικρό κι από τρελό είπε...

Μου αρεσει η ευχή σου!
Σε ευχαριστούμε!!!


Καλώς βρεθήκαμε!


σματς!

stratos o ψήστης είπε...

Μαρίνα μου ευχαριστώ πολύ και στα δικά σας οι ελεύθεροι! Καλή σου μέρα.

stratos o ψήστης είπε...

VASILIKI ευχαριστώ πολύ και εσύ ότι επιθυμείς. Να είσαι καλά καλή σου μέρα.

stratos o ψήστης είπε...

Από μικρό κι από τρελό καλώς ήρθες. Ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη. Να είσαι πάντα καλά!

Matriga είπε...

Καλό μήνα να έχετε!!
Κοχυλένια φιλιά :)

Matriga είπε...

Καλό μήνα να έχετε!!
Κοχυλένια φιλιά :)

Κράμα είπε...

Πάντα άξιοι.
Σήμερα δεν είναι η μεγάλη μέρα;
Όλα θα πάνε καλά!
Μην ξεχάσετε τις βέρες, τα στέφανα, τον δίσκο, το ποτηρι, το κρασάκι και ολα τα συναφή.
Να περάσετε όμορφα.
Φιλιά πολλά

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ.

Σταλαγματιά είπε...

Πάντα άξιοι λοιπόν κουμπάροι.
Ο γάμος έγινε και είμαι σίγουρη πως όλα'ήταν τέλεια.
Να ζήσει το νιόπαντρο ζευγάρι και ν ναι ευτυχισμένοι με πολλούς και γερούς απογόνους

stratos o ψήστης είπε...

matriga καλησπέρα. Να είσαι καλά σ'ευχαριστώ πολύ!

stratos o ψήστης είπε...

Εβίτα μου όλα πήγαν καλά. Δεν ξεχάσαμε τίποτα και όλα έγιναν τέλεια. Να είσαι καλά!

stratos o ψήστης είπε...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS φίλε μου να είσαι καλά!

stratos o ψήστης είπε...

Αναστασία μου ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου. Εύχομαι ολόψυχα και στα δικά σου.